מהו קד"מ? מדוע מומלץ להקים דוכני קד"מ באירועים שלכם? קד"מ הוא קיצור של "קידום מכירות". באמצעות מהלך זה, תוכלו ליהנות מאירוע רווחי. כיצד אירוע יכול להיות רווחי אם זהו פרויקט בו אתם הם המשקיעים והמשלמים? אתם צריכים לשלם על ליהוק, הפקה, סדרנים, ולעתים אף אולם ומבנה חיצוני. אירוע רווחי הוא אירוע שבו על אף ההתחייבויות הכלכליות שלכם, יש לכם הכנסות. גם אם הן לא עברו את סף ההוצאות עכשיו, הן מנוף עסקי לשנים רבות אחר כך, משום שמדובר בצביר לקוחות חדשים שככל הנראה יהיו נאמנים לכם למשך תקופה ארוכה.
הקמת הדוכנים
הקמת דוכני קד"מ נעשית בידי חברת הפקות מומחית לקידום מכירות ושירותי דיילוּת כלליים. הדוכנים מוקמים בהתאמה מלאה למה שאתם צריכים באירוע. המבנים של הדוכנים ייבחרו בקפידה על פי הצרכים באירוע. הדוכנים יוקמו בשילוב הלוגואים העסקיים שלכם ומשפטי מכירה קצרים וקולעים שימשכו קהלים מתעניינים. עם תחילת האירוע יחל תהליך המכירה.
ביצוע המכירה בפועל במסגרת קד"מ
כאשר יגיעו לקוחות לדוכני קד"מ שיוקמו עבורכם, הם יבקשו לקבל חומר על המוצרים והשירותים שלכם. במידה והם יחליטו לרכוש מכם את שאתם מבקשים לשווק – תתבצע המכירה באמצעות סליקה מקומית. ניתן להשאיר לנציגי קד"מ את האופציה לעשות זאת עבורכם, או להפנות לנציגים שלכם שיבצעו את הנדרש. מאד חשוב להסדיר תשתית סליקה באירוע על מנת שתהיה לכל מתעניין ומתעניינת ההזדמנות לשלם לכם כשהם בשיא שלהם, כמהים לקבל את המוצר או את השירות המבוקש.
טיפים נוספים על דוכני קד"מ
מומלץ לתכנן היטב את עיצוב הדוכנים כך שיספקו לכם מכירות. ניתן להיוועץ עם נציגי קד"מ על הכנת תשתית זו. מומלץ להעמיד את הדוכנים בצדי המרחב, כך שיתאפשר מקום מרוכז לאורחים שיספק להם נוחות ואיכות באירוע, עם גישה נוחה לאזורי המכירה.